torsdag, april 27, 2006

Torsdag

Eftersom reservlaget hade match nu på kvällen så var det en lätt träning på morgonen. Sen vet jag inte varför vi var 5 extra spelare med dom o träna.. men men.. en go träning var de iaf.. kvadraten och lite småtävlingar..

När träningen var slut så skickade reservlagstränaren över mej till a-lagsträningen(!) Där blev det kvadraten igen och matchspel. 2 ggr 15 min tror jag.. 8 vs 8. Nervöst fast som vanligt släpper det efter ett tag.. Efter träningen var jag helt slut.. e ju inte lika tekniskt bra som dom andra där o då vill man ju ta igen de med att jobba mer.. (fast det kanske inte är min starka sida..)

Sen var de lunch o hem. på kvällen kollade vi som inte lirade på reservlagsmatchen. Dom losa med 2 -1 och därmed försvann chansen att vinna serien..

På lördag e det våran sista match i u18 serien och vinner vi där - eller spelar oavgjort - så vinner vi serienn o går vidare till slutspel. Det e bortamatch mot West Ham så vi kommer åka dit med buss imorrn o sova över på hotell.