måndag, november 07, 2005

Monday

Just nu e jag helt slut..

De var dock inte traning imorse utan College. Min engelska kurs startade kl 10 och jag stannade till 12:40 innan jag drog for att hinna med spelarbussen till traningsanlaggningen. Vi var bara 6 st idag pa lektionen. Fast det var ju en okning sedan forra lektionen da vi bara var 4...

Lunch kakade vi pa traningsanlaggningen(jag tog vita boner i tomatsas och rostat brod som vanligt) innan vi borjade med styrketraningen. Vi hade aven lite smaovningar med medecinbollar innan. Jag hann inte klart helt med programmet innan vi gick ut o hade en lugn traning(nastan bara kvadraten) med reservlaget. Jag avslutade stryrketraning efter kvadraten.

Nu kanner jag mej lite "stiff" som dom sager.. Forsta gangen pa lange faktiskt. Far sova lange inatt for imorrn e de den jobbigaste dagen pa veckan, tror jag..