tisdag, mars 07, 2006

a-lagstraning

Vilken overraskning det var nar min tranare sa att jag skulle trana med a-laget! Vi skulle precis borja var core-traning nar han ropade pa mej. A-laget skulle ha en speluppbyggnadstraning dar dom behovde 4 anfallare. Jag fick vara med eftersom reservlaget skulle haft en match idag (installd pga regn). Det var alltsa jag, baros, phillips och angel som lirade forwards.

Jag var mkt nervos i minst 30 min fran de att min tranare sa till mej att jag skulle trana med dom. Som tur var slappte det ett tag in pa traningen. Jag gjorde la ingen grymt bra traning, men jag tycker anda jag skotte mej bra. Traningen avslutades med spel 2 ggr 10 min. 7-7 nar de var nan minut kvar sa da korde dom forsta malet vinner. Tyvarr gor dom andra mal, jag tror de var mellberg sm styrde in bollen i eget mal...

Sen var de lucnh o traning med mitt eget lag. Iskallt o regnigt gjorde de la inte till den basta traningen.. Vi korde bara nagra inlaggsovningar. Gick inte alls bra :-/

1 Comments:

At 09 mars, 2006 22:05, Blogger artist formerly known as Andreas said...

träna mä a-laget va la inte fy skam?

 

Skicka en kommentar

<< Home