måndag, februari 27, 2006

4 -0!

Antligen!! Forsta malet for mej detta aret kom efter ca 30 spel. Langt precist inlagg som jag kunde nicka in intill forsta stolpen. 1 - 0 i halvlek. Andra halvlek gick battre och nar vi gjorde 2 - 0 (erik sprang pa kanten passa in till mej, jag skjuter oso kommer mcgurk o stoter in bollen i mal) sa kandes de som att matchen var over trots att de var 30 min kvar. Vi spelade ut dom sen, kandes de som iaf, och jag fick aven gora mitt andra mal for aret!

Jag forstar faktiskt inte sjalv hur de gick till.. Jag var en ganska lang bit utanfor straffomradet och bollen kom plotsligt till mej, jag stod felvand mot malet sa jag tog en touch innan jag skjot med vansterfoten. Bollen svavar i en mkt liten bage upp i vanstra krysset, eller iaf nara krysset :-)

Det var aven forsta matchen hittills jag fick lira hela matchen (kan ha berott pa att vi inte hade nagon anfallare pa banken nu... alla e skadade...)