tisdag, mars 28, 2006

tisdag

I helgen var de ju spelledigt sa de blev ingen fotboll da..

Igar var de college o sen gymmet. Vi kor inte lika mycket med vikter nu som i borjan av sasongen.. Sen trodde man de skulle vara slut men tranarna tyckte(eftersom vi fatt helgen ledig) vi skulle lopa lite ocksa. Vi skulle springa tre varv runt alla planerna pa 10 min.. Ganska lugnt jamfort med 12 min lopningen vi brukar gora (da vi ska springa sa manga varv som mojligt). Tror jag kom in pa 8: 50 nanting...

Idag e det reservlagsmatch.. o eftersom de e manga anfallare borta sa far jag chansen fran start igen! Darfor slapp jag traningen med varat lag o istallet var jag med reserverna pa en latt traning.

Matchen e hemma mot Newcastle. Forhoppningsvis gor vi battre ifran oss nu an senast da vi losa med 5 - 1...