tisdag, november 08, 2005

??

..Det blev inte den jobbiga dag jag hade trott.. Nar jag satt och gjorde fysik pa morgonen i traningsanlaggningen sa kom reservlagstranaren in o sa att jag skulle vara med han idag.

"aha.. skall jag fa trana med reserverna bara for att dom inte har tillrackligt med spelare"

Visst var dom tunnt om folk. de visade sig nar jag kom ut att de var en lugn traning, sista traningen innan match, och att alla som var dar var uttagna till matchen ikvall. Snacka om att jag blev forvanad! Vi e bara 4 st pa banken inklusive en malvakt.. sa de e verkligen tunnt om folk, tror tillochmed vi har nagra i u18-truppen som skall starta ikvall. Det roliga, tycker jag, e att de e Liverpool vi moter! Aven ifall jag inte far lira nat sa e de ju roligt att fa ha varmt upp i en match mellan Aston Villa och Liverpool.

Tyvarr spelar inte reservlaget pa villa park langre eftersom graset borjar bli daligt. Istallet skall vi spela pa Walsalls hemmaplan. Annars e detta helt otroligt..

Varan laguppstallning
http://www.avfc.premiumtv.co.uk/page/News/HeadlinesDetail/0,,10265~738461,00.html