söndag, november 13, 2005

Sunday

Det blev ingen sovmorgon denna vecka. :-/ Vi brukar vara helt lediga pa sondagar men idag var vi tvungna att komma o trana eftersom reservlaget har match imorrn. De e en del spelare fran varat lag som skall vara med dar. Faktist aven jag! :-) Men de enda vi gjorde idag var att jogga runt anlaggningen i 30 min. Kanns surt att missa en sovmorgon for att jogga i 30 min som man lika garna kunde gjort sjalv.

Men troligtvis tanker jag ta mej en liten sovmorgon imorrn istallet. Vi som skall spela skall samlas pa traningsanlaggningen(och troligtvis trana) kl 11. Egentligen har jag skola, men de kanns bada onodigt o jobbigt att ga till skolan kl 9. Tar hellre en sovmorgon...

Matchen imorrn e mot Newcastles reservlag. Nu vet jag inte med Newcastle men troligtvis e bada lagen valdigt unga eftersom de e landslagsvecka nu och da har hela forsta laget ledigt..