lördag, februari 11, 2006

lordag

Det blev tyvarr bara 1- 1 borta mot bristol, och som vanligt gor man inget mal...

I torsdags joggade vi i ca 30 min innan vi kakade och akte ivag med buss till Bristol. Vi stannade pa ett hotell ca 30 min fran spelplanen. Val framme pa hotellet checka vi in innan hela laget gick ner till poolen. 15 min att rora sig o stretcha i bassangen. Sen var de byta om och ga o kaka o efter det var de in pa rummet o fokusera pa matchen.

Sjalva matchen sag nastan ut att bli en 0 - 0 match, men dom gjorde mal pa en mycket misstanksam offside nar de var 10 min kvar. Vi kvitterade som tur var nastan direkt o sen hade bada lagen nagon chans att avgora. Jag hade ocksa ett halvlage.. malvakten slappte en retur o jag han fore malvakten till bollen, tyvarr var jag da felvand men jag forsokte iaf... de belonades med dobbar i vristen och att jag fick se resten av matchen fran sidan... Kan knappt ga nu..