lördag, februari 04, 2006

Forlust!

Vi akte pa varan tredje forlust i ligan idag. Det var forsta forlusten pa over 10 matcher i ligan.. Aven forsta gangen vi inte gjorde nagot mal sen sist vi forlora. Matchen slutade 1 - 0 till Coventry. Jag lirade inte fran start o jag fick nog bara hoppa in, nar de var en kvart kvar, darfor att dom gjorde mal nar de var 20 min kvar.. For tranaren sa i borjan av andra att tre av oss avbytare kunde ga upp o borja varma upp, de var bara jag o malvakten som stannade kvar i baset. O dar stannade jag eftersom jag inte blev tillsagd nat annat.. anda tills dom gjorde mal o da sa han att jag (o en annan..) skulle ta av oss kladerna.. Det var bara att hoppa in utan nagon uppvarmning...

Tyvarr hande de inte sa mkt sista kvarten.. Vi fick mest springa efter bollen o dom forsokte maska sa mkt dom kunde.

Efterat fick vi en stor utskallning av tranaren, jag uppskattar tiden till 15 min.. Han kallade detta den samsta matchen vi spelat denna sasongen.