tisdag, januari 24, 2006

Tisdag

Kom till traningsanlaggningen ca kl9 som vanligt. Dom flesta spelarna stack da ivag pa nagon utbildningslektion som dom brukar ha pa tisdagar. Medan dom andra var borta sa fick jag lite massage pa min omma vad. Det var inte trevligt... Jag vet inte vad jag har gjort med vaden, troligtvis ficj jag nan spark pa den i tisdags i cupen. Iaf masserade han min vad, men han masserade inte dar jag trodde att jag hade ont(iochforsig tacksam for de eftersom de gor mkt ont nar dom trycker dar) Istallet hittade han ett annat stalle som gjorde nastan lika ont.. och detta var alltsa ocksa pa vaden..

nar dom andra kom till baka korde vi matchspel, 3 ggr 15 min. Gick helt okej (... alltsa att mitt lag vann...) efter det gick vi in i gymmet o gjorde de vanliga corepasset- styrka for midjeomradet. Det var ganska jobbigt.. tycker jag... sen var de in for lunch innan de blev en lugn speluppbyggnadstraning. Innan "arbetsdagen" var slut sa tvattade jag Angels skor, eftersom a-laget hade tranat tidigare idag..

Vi lamnade traningsanlaggningen ca halv fem o jag kom hem till huset halv sex... Middagen brukar serveras lite efter kl 6.. O nu sitter jag har i vardagsrummet med dotterns barbara dator. Internet fungerar fortfarande inte pa den riktiga datorn...