söndag, april 02, 2006

Vinst!

3 - 1 borta mot Charlton far ses som ett bra resultat. Nu aterstar det 2 matcher och vi leder med 7 poang till tvaan, fast dom har tva matcher mindre spelade.

Matchen borjade daligt for oss. Forsta 20 min hade dom det mesta av bollen och dom fick manga hornor. Dom gor 1 - 0 efter ca 20 min da vara backar inte kunde rensa bort bollen riktigt.

Vi spelar upp oss och jag kan gora 1 -1 pa ett frilage dar jag gar runt malvakten, men kommer ur vinkel och skickar bollen sa den gar langsmed mallinjen. Som tur var kom backen och tog med sig bollen in i mal. Vet faktiskt inte om bollen skulle gatt in i mal annars...

1-1 star det i halvlek.

I andra har vi medvind och vi spelar mycket bra nu. 2 -1 kommer av en kontring dar varan vanstermitt springer sig fri pa kanten o passar in till oss anfallare som har helt oppet mal.. tyvarr hann mcgurk fore sa han fick malet.. :-/

Vi har flera chanser att oka pa ledningen och dom har la inte sa mkt forutom nagra kontringar som inte resulterar i nat farligt lage.. Vi gor 3 -1 pa Horna.

Jag gar ut med ca 20 min kvar. Som vanligt mkt trott och som vanligt hade jag fatt en liten skada :-) Jag kande att det borjade dra i vanstra laret, dar jag har haft en strackning..