tisdag, november 15, 2005

Tisdag

Ojoj.. Igar var en lang dag eftersom jag fick aka med reservlaget till Newcastle! 3-4 timmarsbussresa!!

Dagen borjade med en liten sovmorgon (eftersom vi hoppade over college) innan vi stack till traningsanlaggningen kl 11 for en kort traning. De blev en snabb lunch innan vi drog ivag med Bussen. Jag hann aven med att snabbt skriva pa mitt proffskontrakt som kommer galla nar jag fyller 17 ar pa torsdag! :-)

Sen var de da ca 4 timmar i bussen innan vi kom till Newcastle. Val dar sa tog vi en liten promenad, kaka lite och sen vila innan vi stack till arenan.

Vi hade ett valdigt ungt lag, den aldste spelaren var sent fodd 86. Jag borjade pa banken. Vi tog ledningen med 1 - 0. Men bara 3 min senare tog dom ledningen med 2 mal pa ca 20 sek. Malskytt bada gangerna var Shola Ameobi som bredsidade in bada malen i hogerstolpe. Han gjorde aven hattrick med ett likadant mal innan han blev utbytt. Vi forlorade till slut med 5 -1. Jag kom in sista 15 min nar de redan stod 5 -1 . Jag skulle faktiskt ha gjort mal, men jag var anda glad att fa ha gjort debut i reservlaget.

Sen var de bara snabbt ivag for en 4 timmarshemresa. Jag kom hem halv tva pa natten. Som tur var fick vi sovmorgon till 12. Sa idag var de bara en latt joggingrunda och ett gympass. .