söndag, januari 15, 2006

Oavgjort

Vi lirade borta mot walesarna i Cardiff. Det var en bussresa pa 2 o en halv timme. Planen var lerig sa det var tungt att springa. Jag satt pa banken. Kom in nar de var ca 20 min kvar. Blev helt slut efter tio min... Hade iochforsig nagra lagen pa den tiden men jag blev trott valdigt fort.

Vi ledde med 1 - 0 i halvlek, dom kvittera 10 min in i andra. Vi var dock narmast att vinna. Erik hade en nick som dom malvakten radda o min retur raddades av en back pa mallinjen..

Nu e det laddning infor cupmatchen borta mot Southampton, som leder hela u18-serien. Vi moter dom pa tisdag sa imorrn blir de ingen skola eftersom vi har forberedning infor matchen. Sen har vi ocksa en bussresa pa 3-4 timmar till Southampton.

1 Comments:

At 18 januari, 2006 19:59, Blogger artist formerly known as Andreas said...

ey len! hur känns de nu när svennis ska ta över laget? BWAHAHAHA!!!! :D
//Andreas

 

Skicka en kommentar

<< Home