torsdag, januari 05, 2006

Torsdag

Annu en tuff dag, iaf var morgonen det. Jag hade fortfarande traningsvark nar jag vaknade pa morgonen...

Vi borjade med "coren" (traning for musklerna runt midjan.. typ..) som tog kanske 30 min. Darefter hade vi 30 min innan vi skulle vara ute pa plan. Match stod pa programmet aven idag. Gick la som de brukar nar jag e seg.. inte sa varst bra.. Sprang dessutom in i malvakten som drog in sitt kna i min hoft... Efter de gick man la inte sa bra.. haltar fortfarande lite.. Men men de e inget att lamna traningen for. Trots ett mal sa gick de inte bra alltsa och jag var la inte jattepigg efter traningen.

Som tur var, var jag inte den enda som var trott sa tranarn bestamde att vi skulle ha en lugnare traning pa eftermiddagen. Som vanligt hade vi ca 2 timmar "lunchrast" och jag tog som vanligt "chicken toast" som idag blev kalkon istallet... iaf sa var de en relativt lugn traning med bara en passningstavling.. men med en stel hoft o en kropp som skulle behovt flera rehabdagar sa blev iinte heller nagot lyckat traning.. men men.. jag kampar pa o hoppas kroppen skall komma tillbaka till normal standard.. o forhoppningvis bli annu battre!

Imorrn vantas en mkt lugn traning eftersom de ar dagen innan match. Men tanke pa min kramp forsta dagen, min "hoftskada" o inte minst mitt relativt daliga spel denna vecka gor att jag troligtvis far sitta pa banken.. Men de e valdigt konstigt i truppen just nu.. troligtvis beroende pa att de varit juluppehall nyss.. Men vi har fatt nagra spelare tillbaka efter skada o en av innermittarna har ju fatt lira med a-laget de senaste sa de skall bli roligt o se hur tranarn far ihop de..