fredag, december 02, 2005

Fredag

va ett tag sen jag skrev.. De beror la dels pa trotthet men aven av brist pa tillgang till dator. Vi e ju 4 st spelare i huset som skall dela pa en dator. Aven fast man har datorn sa e de quality time som galler eftersom dom andra ocksa vill komma in innan de blir forsent.

Denna vecka som varit borjade hart med jobbiga traningar pa mandag o onsdag. Vilan pa onsdagen kom lagligt och torsdagens traningar var relativt enkla(forutom gymmet da) for dom var inriktade pa teknik och speluppbyggnad.

Dagens traning var valdigt latt, de e den alltid dagen innan match. Vi borjar med lite smaovningar for lar o hoft. Sen e de ut pa konsgraset o ha uppvarmning i 30 min osso avslutar vi med kvadraten i ca 20 min. Efter de var de in o ha lunch innan vi drog hem. Idag var faktiskt forsta gangen dom serverade kottbullar! En glad overaskning..

Imorrn borjar den jobbiga veckan, med 3 matcher pa 7 dagar, med att vi moter Birmingham borta. Det e alltsa bada derby och "seriefinal" sa de lar bli harda tag. Jag borjar dock pa banken. Tranaren sa att han planerade att lata mej fa lira storsta delen av andra halvlek och att jag skall starta i cupen pa onsdag(eftersom vi da inte far ta med spelarna som egentligen lirar i reservlaget).