onsdag, januari 04, 2006

Back in England!

Nu har man da kommit tillbaka till "verkligheten" ute pa on. Jag kom hit i mandags kvall o det var hardtraning direkt pa tisdagsmorgonen...

Vi borjade med en 12 min springning.. De e ett test for att se hur manga varv runt fotbollsplanen man klarar. Dom ville aven se hur bra vi har tranat under lovet. Sjalva testen gick bra, fick samma resultat som for en manad sen. Daremot var man ju helt slut efter de sa man var la inte riktigt pa ta pa spelet efterat. Sen att man inte rort en fotboll pa 3 veckor kanske gor sitt ocksa.. Pa eftermiddan blev de spel igen.. inte mkt ratt o de hela slutade med att man far kramp nar de var 10 min kvar..

Imorrn sags de bli en lika hard dag sa darfor var de gott att fa en dag pa college istallet. Nu borjar ju min engelskakurs inte forran nasta vecka sa jag fick vanda hemat nar jag val hade dragit mej upp pa morgonen.. men men.. fick anda nagra timmar i sangen sa forhoppningsvis e jag utvilad.. Tyvarr kanns kroppen lite stel fortfarande sa jag skal troligtvis ner till simhallen o simma lite efter maten.