söndag, april 02, 2006

Reservlagsmatchen..

Lirade ju reservlagsmatch i tisdags!

Vi vann med 3 - 0. Och det kunde ha blivit mycket mer!

Vi stallde upp med ett bra lag, flera spelare har spelat i Premier league. Jag fick borja fran start i anfallet tillsammans med Agbonlahor, som nyligen gjorde sin debut for a-laget. Han e ruskigt snabb!

Vi gor 1- 0 efter mindre an 10 min. Agbonlahor rycker ifran sin forsvarare och dunkar in bollen. 2 - 0 Fick jag gora! :-) Fick en grymt bra boll fran Gardner, jag kom helt fri med malvakten. Eftersom bollen studsade sa hade jag nastan inget annat val an att lobba. Som tur var gick den in :-)

Vi hade sen flera chanser men bollen ville inte in. Jag hade en trippelchans efter 30 min. Forst ett inlagg pa marken fran agbonlahor... da missade jag bollen :-s... vanstermitten far da bollen och slar ett nytt inlagg. Jag nickar bollen i mal, trodde jag.. Men en back hade smygit sig in bakom malvakten o raddade pa "mallinjen" (jag tror faktiskt den var inne, men linjedomaren och huvuddomaren tyckte inte de). Returen kommer ut till mej.. tyvarr kom bollen ut sa snabbt sa jag traffar bollen nar den e bakom mej sa jag far til len hoger utsida som har sa mycket skruv sa att den inte ens gar ut over kortlinjen :-/

Jag far en larkaka precis innan pausen. Jag forsoker spela andra halvlek, men de gick ju inte lika bra som i halvlek sa jag byttes ut efter 15 min i andra. Laget hade for ovrigt bara en chans i andra. De var agbonlahor som hann fore malvakten, o sen blev falld av den samma. Straffen togs av gardner, 3 - 0.

Sa nu har reservlaget fortfarande chans att ta hem serien. tror dom har ca 6 matcher kvar o har 7 poang upp till Man utd(som har tva matcher mer spelade..)