måndag, november 28, 2005

mandag

Jag rakade somna lite forsent sa jag var trott nar jag val gick till college. Som vanligt var college lugnt. Klockan 1 hamtade dom upp oss med spelarbussen utanfor college. Trots att det var grymt bra vader pa morgonen sa blev det iskallt oso borjade snoa. Forsta gangen de snoat medans jag varit har. Nar vi val kom fram sa va de som vanligt kak och darefter skulle alla putsa a-lagets skor eftersom dom lirade match i lordags. Efterdet trodde alla att vi bara skulle gymma som vi brukar gora pa mandagar, men det blev istallet att ta pa sig joggingskorna o dra ut i snon. springtraningen slutade med en 12 min lopp dar man skulle springa sa langt man kunde runt en fotbollsplan. Trots en medelmattig start (lag i mitten i ca 10 min) sa spurtade jag ikapp i slutet och slutade delad etta. Jag fick dock inte reda pa ifall jag forbattrade mej sen senaste gangen jag sprang det.

Sen drog vi da in i gymmet och gjorde den vanliga styrketraningen. Ganska slut efter det. Nar jag kom hem var de kak o efter det kande jag mej helt slut. Gick darfor o la mej och dar blev man liggande i tva timmar innan man gick upp igen. Hoppas nu att man kan somna inatt for imorrn blir de aterigen en hard traningsdag och de galler att vara forberedd.

Nasta vecka kommer bli jobbig med 3 matcher pa 7 dagar innan de drar ivag hemat!