onsdag, november 23, 2005

Onsdag i College

Nu sitter jag o har engelska lektion. Idag e det alltsa ingen traning, bara college till halv tre innan jag e ledig.

Igar var en riktigt tuff dag, jag var iaf helt slut efter alla traningarna och idag kanner jag av lite traningsvark i bena. Dagen borjade med Core, som kandes jobbigare an vanligt. Direkt efter det stack vi ut o spelade 7 vs 7 i 3 ganger 15 min. Det e ett valdigt hogt tempo nar vi spelar sa det e till att springa hela tiden for att man inte skall fa skit. Jag gjorde nagra mal, men jag var helt slut i kroppen efter det. Kanske hade dom nya styrkeovningarna i mandags nat med det att gora.

Iaf sa hoppades man ju pa att de skulle bli en ganska latt traning med lite teknik eller nat sant pa eftermiddagen. Men na.. De blev aterigen match 3 ganger 15, men nu korde vi 11 vs 11 eftersom nagra av reserverna var med o lirade. Kan saga att jag mest bara sprang runt o undra vad jag gjorde. Jag var sa slut att inte ens huvet hangde med i spelet.. Forhoppningsvis blir de lattare dom narmaste traningarna, vi har ju ingen match till helgen sa da blir de vila!