fredag, november 25, 2005

Fredag

Igar var en tuff dag. Vi borjade med gymmet innan vi gick ut och spelade match. Vi hade tva provspelare(trialists) denna vecka sa det blev valdigt mkt spelande. Matcherna brukar vara 3 ganger 15. Jag var iaf helt slut efter det. Innan jag duscha sa tog jag tva sprutor eftersom jag skall till thailand i december. Efter de var bada armarna forlamade...

Man hoppades pa en lugn eftermiddag men de blev tyvarr en match till, 3 ganger 15 min. Eftersom jag var helt slut redan innan sa gick de la inte sa jattebra.. Kandes skont att fa komma hem till sangen efter de.

Idag var de bara en traning, men det blev igen ingen traning utan match 3 ganger 15. Det blev alltsa valdigt mkt matcher denna vecka, dels beroende pa provspelarna men aven pa att vi inte har nagon match denna helg. Iaf sa slutade vi runt kl 12 idag. Gott. Med tanke pa den tuffa veckan och att vi itne har nagon match imorn sa stack jag o zoltan till hotellet i narheten o simmade. De kandes som att kroppen behovde den avkopplingen..

Imorrn har vi da alltsa ingen match, daremot har a-laget match och jag lottades till en plats att fa hjalpa a-laget vi deras match. Vet dock inte exakt vad jag skall gora men de e troligtvis smasaker som att plocka in bollar innan matchen o ta undan klader m.m. Skall bli roligt o se vad man far gora..