måndag, januari 23, 2006

mandag

Jag har fortfarande problem med internet, sitter just nu i skolan och vantar pa att lararen skall komma..

iaf, sa gick forra veckan sadar. Vi akte tyvarr ut ur Fa Youth Cup. Men det kandes som en tung forlust eftersom vi spelade bra. Southampton kanske var lite battre i forsta halvlek men i andra tog vi over helt o dom hade bara kontringar. Tyvarr nar vi har som bast press sa kontrar och gor mal pa en retur... Efter det sa forsokte vi flytta upp men det gav bara storre ytor till deras snabba anfallare. Narmaste vi kom var en nick fran erik som en forsvarare raddade pa mallinjen. Trakigt att aka ut sa har tidigt men de var anda mot ett lag som e tippat att vinna hela cupen. For ovrigt var det en harlig kansla att fa spela pa en san fin arena med en fin plan med drygt 1000 pa laktaren.

Och i lordags motte vi MK Dons hemma. 4 - 0 blev det. Jag satt pa banken och kom in sista 25 min. Det stod 0-0 i halvlek och 2- 0 nar jag kom in. Det tog ca 30 sek innan jag hann gora min forsta assist for dagen. - jag byttes in nar varan malvakt skulle gora en utspark. Den gar mot mej men forsvararen rensar ut den till varat inkast. Inkastaren kastar till yttermitten som passar till den andra anfallaren som skarvar till mej, da e jag fri med malvakten men med en dalig vinkel. Jag hor innermitten ropa sa det var bara att lagga upp bollen sa han kunde skjuta in den i mal.. ca 30 sek...

Det blev faktiskt en till assist pa dom 20 min. Jag skarvade vidare en langball som min tillfalliga anfallspartner(en fran reservlaget som inte lirat pa ca3 manader) snappade upp och placerad uppe i borte krysset..

Nasta helg har vi spelledigt sa jag undrar hur denna traningsveckan kommer se ut.. Forhoppningsvis ganska lugn + att vi far helgen ledig..