tisdag, december 05, 2006

Ingen match...

Jag slapp dom jobbiga övningarna på morgonen eftersom jag skulle spela match p kvällen. Istället fick jag vila o vänta tills vi 10 som skulle starta gick ut o körde kvadraten. Det blev även några småtävlingar innan vi var klara där. Sen gick vi in o käka o när vi var på väg o sticka hem för att ladda inför matchen så sa tränaren att vi skulle vänta ett tag. Efter att ha väntat ca 30 min så får vi reda på att matchen är inställd... Bara att ta på sig träningskläderna igen och förbereda sig inför träningen istället :-/

Så istället för att lira reservlagsmatch mot Chelsea så får man lira inter träningsmatch med u18. Vanlig match men med ca 15 min kvar får en gubbe som egentligen skulle startat i reservlaget en otäck skada så han får bäras ut på bår.. Matchen avbryts..

Nåt som är roligare är ju att det är två svenskar som provspelar här nu. Robin Söder(från det inte alltför goa laget stenungsund if) och Jakob Flingmark(Ljungskile). Kan ju alltid hoppas att de kommer fler svenskar till klubben!