lördag, juli 22, 2006

ledig helg!

Fredagen började med dem vanliga småövningarna i gymmet. Sen gick vi ut o hade försvarsträning. Vi var ute på planen men det var mest tjöt om hur vi ska försvara... kanske inte den roligaste träningen man vart med på...

Efter det hade vi nåt slags löptest. Man skulle springa i 4 min mellan två stolpar.. man skulle alltså hinna så många som möjligt. Det fanns ett minimun som man måste klara sa dom, fast dom sa ju självklart inte vad det var.. Iaf så sprang man 4 min sen vila 4 min o sen springa 4 min igen.

Det kanske var ca 50 m mellan stolparna tror jag.. 100m ett varv då... jag hann 10,25 varv första (tror jag) och 10,50 andra(inga säkra uppgifter)

Jag kan säkert ha räknat fel, för de e ju lite konstigt att man skulle springa snabbare andra gången.... men men... de gick bra o jag e ganska säker på att jag klara minigränsen...

Vi fick sen faktiskt ledigt efter lunch eftersom vi jobbat så bra på morgonen (o att de e så fruktansvärt varmt) vi fick även ledigt hela lörda o sönda... gött!

3 Comments:

At 09 augusti, 2006 14:09, Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At 10 augusti, 2006 18:44, Anonymous Anonym said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

 
At 16 augusti, 2006 04:24, Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 

Skicka en kommentar

<< Home