torsdag, juli 20, 2006

Torsdag

Direkt på morgonen kom våran tränare in i omklädningsrummet o pratade snabbt om läget i klubben nu (a-lagstränaren blev ju kickad igår kväll..)

Först hade vi den vanliga träningen i gymmet, en massa småövningar.. Sen körde tränarna oss till vattenparken i närheten för att vi skulle ta en lätt jogging runda för att mjuka upp kroppen efter matchen som var i onsdag.. (mot reserverna... slutade 2-2 tror jag)

Jag o Zoltan missade ju den matchen så vi fick springa i ett mkt högre tempo än alla andra :-/ stretching o sen körde dom oss tillbaka osso var de lunch..

På eftermiddagen spelade vi lite 7 vs 7, med en fri man som var med båda lagen. två matcher på kanske 20 min var... Sen trodde jag vi var klara så jag tog o drack rejält mkt ur min vattenflaska (väldigt varmt här för tillfället) men det var vi inte... en massa armhävningar o situps skulle vi göra... hade en stor klump i magen men jag lyckades klara mej igenom det ändå...

2 Comments:

At 09 augusti, 2006 05:57, Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At 15 augusti, 2006 18:17, Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home