onsdag, oktober 18, 2006

Måndag o tisdag

Nästan hela laget är ju i college på måndagmorgon men vi e några som får åka in o träna på morgonen istället. Först gymmade jag, sen skulle jag ha tränat med fystränaren på morgonen, men nån skulle inte träna med reservlaget så jag fick hoppa in i sista stund o träna med dom.. Vilket visade sig vara väldigt jobbigt... Det var de vanliga spelet 8 vs 8 med sprinter emellan...

Sen lunch o sen kom alla dom andra i laget.. När dom gymma så tog jag det lungt o stretcha lite... Sen blev det spel med två lag men bara ett mål! Spel på lite skoj alltså...

Tisdag. Morgonen började med småövningar sen kom den nye fitnesscoachen o visade oss hur vi nu ska stretcha(det roliga var att han var hur vig som helst, så man var inte i närheten av att göra så som han visade...) Sen gick vi ut o hade fotbollsträning.... Denna träning var inriktad på försvarsspel, "bounce in, bounce back" som han säger.... alltså när ens motståndare får bollen.

Efter lunchen var det match med u16 på helplan... helplan o 11 vs 11 2 ggr 30 min..

Onsdagen var jag helt ledig....