måndag, oktober 09, 2006

Måndag

Ingen sovmorgon idag alltså..

Vi var 4 st från u18 som var inne o skulle träna.. När vi höll på med uppvärmningen (lite övningar med boll) så kom a-lagscoachen o fråga våran tränare om vi ville vara med i deras spel. Dom flesta a-lagsspelare e ju borta med landslag men dom som var kvar o reservlagsspelarna skulle spela match 7vs7. Så vi gick med dom istället o spelade 9 vs 9... Våran tränare verkade lite besviken över att inte få ha träningen med oss...

Så det blev lite spel med dom och sen käk. o då kom dom andra i laget dit från college. Tyvärr fick jag en smäll på ankeln under matchen så jag tränade inte på eftermiddagen.. o det var typ bara avslut så de kändes tungt...

Jag gymma iaf tillsammans med dom andra men när dom sedan gick ut för den där "roliga" träningen så fick jag stanna i gymmet ochköra 3000 m på roddmaskinen. Jag gjorde iaf under 12 min som är det man ska vara under... men det finns ju vissa (*host*erik*host* )som inte har klarat det...