lördag, oktober 14, 2006

Oavgjort

Kickoff klockan tolv så jag behövde inte gå upp förrän kl 9. Tog en taxi kl 10 med dom andra i huset till sutton där dom hämtar upp oss med spelarbussen.

Det blev 3 -3 och jag spelade bara sista 20 minutrarna... som högermitt... Vi ledde med 2-1 i halvlek efter att zoltan gjort 2-1 målet direkt från en frispark. Andra halvlek började vi bra o hade några lägen där jag tycker vi kunde ha gjort mål.. Men istället gör dom lite turligt (eller ja.. lite slarv från vår sida) både 2-2 och 2-3 efter 10- 15 in i halvleken. I slutet trycker vi gitvetvis på för fullt och vi får några riktigt bra lägen innan vi tillslut får till en kvittering på en hörna med ca 2 min o spela.

Vi gör la ingen stormatch men det kändes som att vi var mer värda vinsten än dom var.

Direkt efter matchen käka vi o sen blev vi utkörda till a-lagets match på Villa Park. Den sluta 1-1 efter att Angel missat en straff och minuten senare i ren förtvivlan gått ner på en hörna och snyggt skarvat in 1- 0 till motståndarna... Dom lyckades ändå kvittera med 10 min kvar så dom e fortfarande obesegrade i ligan!