onsdag, oktober 11, 2006

Tisdag

Nu var det så att a-lagsspelarna o reservlagesspelarna som inte var på landslagsuppdrag skulle ha en intern match på helplan så då fick nästan alla vi andraårsjuniorer vara med också. Vi slapp då göra småövningarna på morgonen.

Efter att då ha spelat 30 x 2 min match med högt tempo var man totalt slut i hela kroppen... Men det var roligt o givande att spela med de äldre spelarna och man kan ju lära sig en del av dom. Vi vann med 4 -2 och jag fick stöta in ett mål :-). Var väldigt roligt och spela med Angel på topp för han e ruskigt bra på att hålla i bollen och han är en smart anfallare med bra rörelsemönster.

Sen var de lunch o eftermiddagen tillbringades i gymmet med fystränarn medan 1årsjuniorna tränade med våran tränare. Tyvärr fick vi då göra övningarna nu istället för på morgonen. Efter det så körde vi fotbollstennis och sen var vi klara för dagen!

Nu onsdag har jag ingen träning o jag ska försöka komma ikapp med skolan.. (viruset gjorde ju att jag inte gjort nåt på en hel vecka..)