måndag, januari 15, 2007

Måndag - början på den jobbiga veckan

3 Matcher ska alltså avverkas denna vecka; Reservlaget spelar hemma mot Portsmouth, Vi spelar borta mot Sheffield Utd i fa youth cup och så är det den vanliga seriematchen på lördag.

Reservlagsmatchen har blivit flyttad till tisdagen eftersom det var alldeles för nära inpå cupmatchen. Det innebar även att vi bytte arena, nu ska den spelas på Villa Park!

Som vanligt på måndagar hade jag då sovmorgon, vilket jag utnyttjade till fullo. Lunch käkade kl 1 på träningsanläggningen. Jag tog ris och kyckling, det jag brukar käka till lunch nu för tiden.(förra säsongen käkade jag bara rostat bröd och kyckling)

I och med att vi har en sån tuff vecka framför oss så slapp vi göra 4 ggr 4 minuters löpningarna och det blev ingen fotbollsträning heller. Bara gymmet idag alltså. och vi som skall vara inblandade i reservlagsmatchen fick bara köra vikter för överkroppen iomed att vi har match dagen efter...

Vi var klara hyfsat tidigt, ca 4. Men som vanligt får vi vänta ett tag innan vi kan åka hem och även bussen i sutton var försenad så jag kom inte hem förrän 10 över 6! Skulle vart skönt att ha en bil...


Nu har jag för övrigt fixat en Bilddagbok! Jag heter Mikaelsson ( http://mikaelsson.bilddagboken.se/ )

Jag har redan lagt in några bilder. Ska försöka fylla på med nya bilder med tiden...