fredag, januari 05, 2007

Torsdag o fredag

Torsdag: Dagen började med att gymma. Därefter delade dom upp oss i försvarspelare och anfallsspelare. Vi anfallare fick träna avslut medan försvararna övade positionsspelet. Avslutsträningen hölls av reservtränaren och vi började som vanligt med kvadraten. efter bara 10 min sänder han in en spelare att duscha efter att han hade gjort en ful tackling i kvadden...

Efter kvadraten var det bara avslöt som gällde. det var lite koner uppsatta som man skulle springa runt o sen passa dom så fick man avsluta med ett tillslag. det var olika avstånd hela tiden och det hela avslutades med att dom gjorde inlägg som man skulle nicka. På nåt konstigt sätt var det nickarna som gick bäst för mej den här dagen....

På eftermiddagen spelade vi 3 20 min matcher med 7 manna mål. vi var faktiskt 7 mot 7. Sen var dagen slut. hyfsat jobbig, fast jag tror försvararna hade det lite jobbigare än vad vi anfallare hade. På kvällen gick jag ner o bada..

Fredag. Dom vanliga ankelövningarna på morgonen. Sen gick vi ut på konstgräset o jkörde den vanliga uppvärmningen, sen lite sprinter. Träningen avslutades med spel 8 vs 8. bara 2 tio minuters mathcer eftersom det var dagen före match... Sen lucnh o sen hem o vila inför matchen.

Imorgon möter vi då Cardiff hemma. dom har tagit 4 poäng på hela säsongen tror jag... så i teorin ska det vara en enkel match, men vi vann bara 1 - 0 borta o det efter ett självmål... Jag ska börja som högermitt så ska bli intressant o se hur det går....