tisdag, juli 08, 2008

Tillbaks i england!

I söndags flög jag då ifrån Sverige, som för det mesta har bjudit på mkt bra väder under mina hemmavistelse. Har varit mkt skönt att få ladda batterierna hemma i några veckor. Vi vann förövrigt den där turneringen i hong kong igen. Jag spelade dock nästan ingenting alls utan de var mest en tidig semester för mej..

Jag kom "hem" till min engelska familj runt 7 tiden på kvällen och möttes där av fyra andra killar i laget som också precis kommit. Nytt för i år är att vi nu bara är 2 st fotbollskillar som bor med familjen. (första året var vi 4 st, andra o tredje var vi 3 st) Jag har även fått byta rum så nu bor jag på första våningen längst bort mot trädgården. Fortfarande egen toalett så jag är nöjd =)

en liten notis här som jag nyss kom på. Lite småkonstigt tycker jag att de är att jag alltid har fått rummet längst ifrån alla andra.. *undrar om de finns en anledning*

De är för övrigt många som undrat om jag ska åka med a-laget på deras träningsläger i Schweiz. Vad ni än hör så ska jag inte det =) De blir stenhård träning i England istället!

1 Comments:

At 09 juli, 2008 11:44, Blogger Unknown said...

Hej Tobias,

Skulle gärna se att du flyttade över din blogg till vår sida. www.fotbollsverige.se . Så att du fick en blogg likt den Fredrik Risp har på sajten. Hade varit väldigt kul om du fann detta intressant.

mejla mig på marthen.bergman@fotbollsverige.se oavsett om du är intresserad eller inte är du vänlig.

Tack på förhand och lycka till i Villa!

/Mårthen Bergman, chefredaktör
Fotbollsverige.se

 

Skicka en kommentar

<< Home