söndag, april 13, 2008

Sträckte mig igen...

Jag fick starta i u18lagets sista seriematch för året, borta mot Norwich. Tog bara 30-35 min så sträckte jag mig lite för långt efter bollen och det drog till i baksidan låret. Jag spelade dock halvleken ut innan jag blev utbytt. Just nu känns det mkt tveksamt att jag kommer vara involverad i reservlagets match på tisdag.

Matchen slutade för övrigt 2-2. Vi hade grymt många lägen i början av matchen och borde ha lett med åtminstone 3-4 bollar. Vi tog faktiskt ledningen med 1-0, men efter två straffar sista 5 min i första halvlek så låg vi under med 1-2 i paus.

2 Comments:

At 15 april, 2008 23:28, Anonymous Anonym said...

Tjena!

Är lite nyfiken på hur det går för Routledge. Tror du att han kommer att komma i form och lira några matcher på slutet? Och hur är det att lira med en legendar som Pat Berger? Han måste ha mycket att lära er ungtuppar:)

Hoppas inte skadan är för allvarlig! Lycka till framöver!

 
At 16 april, 2008 18:57, Blogger Mikaelsson said...

Vad jag har hört så har han varit i bra form i de senaste reservmatcherna han spelat. Han var ju inte med i reservmatchen igår(tisdag) så kanske får vi se lite av honom i derbyt?

Det är väldigt roligt att spela med äldre mer rutinerade spelare,och då speciellt Berger som varit med oss ganska mycket. De märks att han varit en väldigt bra spelare, men tyvärr börjar han ju komma till åren.

 

Skicka en kommentar

<< Home