onsdag, april 16, 2008

surt..

Skadan i baksidan låret verkar inte vara särskilt allvarlig, men jag kommer ändå vara borta från spel i 2 veckor.. eller kanske ännu längre..

Reservlaget förlorade igår borta mot Fulham med 2-0. En jämn, tråkig match som jag följde med o kollade på eftersom vi hade chans att ta hem serien. Nu blev det inte så och jag valde att gå inomhus i andra halvlek för mitt öra började göra för ont ute i kylan. Har ju drabbats av en öroninfektion som jag äter piller för(ett plus är iofs att jag slipper simma i poolen nu). Jag känner verkligen hur otursfylld min säsong nu avslutats med skador o dylikt. Får hoppas jag hinner tillbaka o vara med o vinna något innan sommaren är här.

Det räcker ju med 2 poäng på de återstående 2 matcherna för att kamma hem Reservserien. Sen är det final mot seriesegraren i norra serien(Liverpool) som gäller.

Min träning just nu består bara av lätta stretchövningar för baksidan låren, cykling, elektrisk behandling och massage...