torsdag, april 24, 2008

Fortsatt skadad, som vanligt

Jag röntgade låret i förra veckan o de visade sig att de var en viss svullnad på muskeln. Så under denna tid som jag inte har uppdaterat bloggen har jag fortsatt med den grymt roliga/uppiggande rehabträningen. 7h 6dagar i veckan... (onsdagar o lördagar får jag ju iofs åka hem vid 12 tiden)

Annars så har vi nu vunnit reservserien. 1-1 mot chelsea borta blev de i måndags, samtidigt som våra två utmandare spelade lika respektive förlorade. Nu väntar då en reservfinal mot norra seriens vinnare vilket är Liverpool. Om jag inte har helt fel så kommer den finalen gå på anfield (hoppas jag iaf).

I helgen utklassade A-laget lokalkonkurrenten Birmingham med hela 5-1. Måste varit en skön stämning för de som var där, själv låg jag tyvärr kvar i sängen eftersom jag ville utnyttja min enda sovmorgon till fullo.


Till sist kan meddelas att jag har blivit erbjuden ett nytt 1-årskontrakt.

1 Comments:

At 25 april, 2008 05:47, Anonymous Anonym said...

Well done!

 

Skicka en kommentar

<< Home