lördag, maj 03, 2008

fortsätter med rehab...

Nu har jag börjat att löpa. var med på sprinterna idag så jag kan springa nu, men är ändå inte helt 100% känner jag. Förhoppningsvis får jag vara med på bänken på onsdag när vi lirar på Anfield. Annars verkar det som att jag åtminstone ska åka med på cupen i nästa helg. Det är en 8lagsturnering i tyskland och jag tror vi är i en grupp med ett afrikanskt lag, Hajduk split från kroatien(?) och ett tyskt lag.

Sen den 20e är det en 7-manna-turnering i hong kong som gäller. (vi vann den förra året) Tysklandsturneringen är egnetligen en turnering för juniorlaget men vi kommer nog vara några reservlagsspelare med. Hong kong är för reservlaget, men lär va ganska många juniorer med där...

Annars slår jag imorrn rekord genom att vara inne och träna min 7e dag denna vecka. Nästan så att jag kommer ha glömt av hur det känns att vara ledig när jag väl får sommarlov och kommer hem till sverige...

2 Comments:

At 04 maj, 2008 14:14, Anonymous Anonym said...

Skriv lite om hur ditt nya 1- års kontrakt ser ut Tobbe!

 
At 15 juni, 2008 08:11, Anonymous Anonym said...

fan att du inte går i vallen fortfarande du e ju så jädra duktig

 

Skicka en kommentar

<< Home