måndag, juli 24, 2006

Måndag

Värmen e kvar, om än inte lika stark...

som alltid(?) började vi dagen med dom där småövningarna... får ta o gå igenom vad det e för nåt nån helgdag när jag inte har nåt annat för mej...

Iaf så går vi ut o har lite anfalls-taktik-träning. Skulle egentligen haft en tempolöpning innan, men tränarn skjöt upp den pga att a-laget också använde visselpipa... Således kan man tycka att morgonen var ganska lätt.. men på nåt konstigt sätt så räckte det lilla för att jag skulle bli halvtrött...

Efter maten kom dock då tempolöpningen som jag trodde vi sluppit... Sen var det matcher som gällde.. 8 vs 8 tror jag... 3 ggr 20 min eller nåt var speltiden... gick helt okej första perioden, fick faktiskt göra mål med huvudet för en gångs skull (tack erik för bollen!) Jag var dock lite seg mot slutet...

Då var det bara två tjugominutare kvar... ... Stod faktiskt kvar på benen vid slutsignalen.. även fast det tog emot... Matchen slutade 3 -3 efter att dom fått två hårt dömda straffar...

Sen var de klart... Ser inte så mkt ut nu när jag har summerat det, men de kändes mkt då :-)

2 Comments:

At 12 augusti, 2006 00:08, Anonymous Anonym said...

I like it! Good job. Go on.
»

 
At 17 augusti, 2006 06:30, Anonymous Anonym said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home