måndag, augusti 21, 2006

Måndag

Idag började college igen för dom flesta, dock inte för mej... Därför blev det en uppskattad sovmorgon.

Vi blev upphämtade kl 12 på den vanliga pick-up platsen men istället för att åka till träningsanläggningen så körde dom oss till Villa Park(matcharenan). Idag var det alltså fotografering som gällde! Vädligt viktigt eftersom detta fotot kommer vi leva med resten av året.. jag hoppas o tror de gick bra...

Efteråt blev det träning i inomhushallen bredvid arenan. Det blev bara lite smålagspel.. första målet vinner.. vi körde med 3 lag så när man förlora fick man byte med laget som stod o vänta... Jag hade då glömt mina fotbollskor så jag fick låna målvaktens skruvdobb...

Sen så måste jag nämna eriks styrka att kunna stänga benen lika snabbt som sengångare .. Tyvärr fick jag inte göra mål denna gång.. men nåt säger mej att jag kommer få fler chanser ;-)