lördag, augusti 05, 2006

Vinst 3 -1.

Tyvärr blev det inget mål denna gången, men en klen tröst är att det blev en assist iaf... Första målet kom efter att vänsterbacken slog en djupledsboll till mej.. jag sprang då i djupet(vart annars...) o istället för att avsluta så passade jag snett inått så hade min anfallspartner öppet mål...

2 - 0 o 3 - 0 kom också i första halvlek och vi hade bud på fler mål. Vi spelade riktigt bra stundtals så det kändes väldigt bra. I halvlek byter tränaren 5-6 spelare så då får jag sätta mej på bänken... dom reducerar till 3 - 1 o dom har la lite bättre chanser än oss i andra.. men vi klarar av det och tar våran tredje raka seger på försäsongen.. Jag fick faktiskt hoppas in sista 7 min.. men det hände la inte särskilt mkt på den tiden...

Idag var det bara ca 1 timme till matchen så nu kom man hem betydligare tidigare än vad man gjorde i onsdags. Nu e de vila som gäller, ledig hela söndag... Ett bad e la ingen högoddsare för imorgon...