onsdag, september 06, 2006

Måndag o tisda

Måndagen började med sovmorgon eftersom jag inte nu behöver gå till college! (ska gå torsdagskvällar istället..)

Kvart i ett plockar dom upp oss i sutton och det är till att byta om och käka direkt när man kommer dit. Sen en matsmältning innan vi börjar träningen. Idag gymmade vi innan vi hade en mkt lätt träning. Gymmet är inte mkt o säga om.. en massa övningar t.ex. bänkpress...

Fotbollsträning bestod av en uppvärmning typ.. Tränaren hade satt ut flera koner i straffomdrådet så skulle vi springa runt där med en boll var i 8 min, drickepaus o sen 8 min till.. Sen var vi klara för dagen!

Tisdag var en låång dag.. jag var ruskigt seg i hela kroppen så det hela var en tung transportsträcka.. Det var ändå som en vanlig tisdag, småövningar på morgonen sen ut för fotboll. Passningsövningar, hålla bollen i laget gick träningen ut på. Han byggde hela tiden på extra saker och till slut blev det en ren match 8 vs 8. Fast själva matchen blev la bara 15 min eller nåt...

Lunch o sen vila... Eftermiddagen handlade mest om tävlingar, fast med övningar som grund, t.ex. inlägg oso måste man nicka för att göra mål... I slutet blev det match igen, fast med 2 målvakter i båda målen.. alltså fortfarande lite lekfullt även fast vi måste va seriösa när vi spelar...

Idag onsdag e jag ledig hela dagen... mesta av tiden kommer nog gå åt skolarbete.. :-/ På lördag möter vi West Ham borta och det kan nog vara den svåraste matchen på hela året! ska bli roligt o se ifall vi klarar av det bra...