söndag, september 03, 2006

uppdatering

idag hände inte mkt på träningväg, var o bada en snabbis iaf...

Nu har jag iaf länkat två sidor som kan vara av intresse... den ena är aston villas svenskafans hemsida där det för övrigt nyligen skrivits lite om en intervju med mej och erik.

Den andra tycker iaf jag är en roligare länk.. och det är våran tabell! Den uppdateras dock inte direkt efter varje match... tror det tar nån dag innan matchresultat kommer in, men den funkar bra ändå.

Till sist måste jag även nämna(nån annan som kan prata svenska övertala mej) nåt som hände på matchen igår. Erik "glasliraren" Lund fintade av en spelare från sin högerbacksposition. Men det var ingen vanlig erik fint denna gång. Han körde snurrfinten a la zidane i ultrarapid, slow motion, eller på ren svenska; en mycket långsam version av den snygga finten. Det var som taget ur en instruktionsfilm. Den "stora" publiken var inte sena med sina hejarop efter detta fina konststycke och det kändes självklart att alla vi andra skulle få höra detta i omklädningsrummet senare...

Jag tänkte först inte kommentera hastigheten på finten eftersom det kanske skulle ta hårt* men det var någon annan i omklädningsrummet som verkligen tog orden från mitt huvud. Efter matchen när erik höll på o berätta så föll kommentaren "How slow wasn't that by the way?"

Ni kan troligtvis läsa eriks egna uppfattning av händelsen i hans blog när(om) han uppdaterar den...