måndag, september 18, 2006

oavgjort.. o måndag..

iochmed huvudskadan fick jag inte vara med på matchen, men helt oväntat fick jag sitta på bänken när en målvakt blev skadad innan match... Men jag fick ändå inte spela nåt..

Det blev 1-1 efter att vi fått en utvisning efter nästan exakt 2 min! Ena mittbacken tar en frilägesutvisning ovc vi får således spela med en man mindre i stort sett hela matchen.

Men de gick bra o vi ledde med 1 - 0 i halvlek. andra spelar vi på o det kändes hyggligt säkert. Speciellt sista kvarten fick vi en massa lägen att öka på, men stolpen m.m stod i vägen...dom får en man utvisad med ca 10 min kvar... frilägesutvisning de också.. sen var det en back o då blev de ännu mer ytor för oss.. Men istället kvitterar dom i 6e övertidsminuten på en frispark från nästan halvaplan där 2-3 man stod helt fria framför mål.... Tror inte dom nudda bollen efter sitt mål, så det kändes ruskigt tungt att förlora den matchen.

Bara 2 poäng på 3 matcher trots att vi varit, enligt mej, bättre än motståndarna i alla matcher..

för övrigt var det väldigt roligt att mina föräldrar o eriks systrar kom över i helgen när både jag o erik inte spela....

Idag hade jag sovmorgon, blev upphämtad från sutton kvart i ett... Käka kycklingmackor o sen putsa skor o smälta maten... Därefter fick alla vi 2årsjuniorer träna med reservlaget. Var speluppbyggnad som gällde för dagen och det avslutades med spel 7 vs 7... (reservlaget är alltså inte mer än ca 5-6 spelare....)

Sen var det in o gymma i en halvtimme eller va de blev... sen lite käk o iväg hem..