onsdag, september 27, 2006

insjuknat

Jag tränade då med reserverna på lördagen, nästan exakt likadan träning som på fredagen. Alltså spel 4 vs 4.

Vi vann med 1 - 0 och enligt erik så kunde vi lika gärna gjort några till mål...

Söndagen blev en helt lugn dag.

På måndagen kände jag mej liten förkyld.. men jag sa inget till tränarna för vi hade bara en lätt uppvärmning på konstgräset o sen gymmade vi. tänkte se ifall de gick över tills tisdagen. Fast hel oväntat fick jag göra 1000m på roddmaskinen... tränarn kommentera att jag såg lite vit ut efter det och jag kände mej la inte direkt i toppform just då!

Tyvärr blev jag ju bara sämre till tisdagen så jag sa att jag kände mej lite förkyld till fystränarn o doktorn var i närheten så han udnersökte mej. Fick då slippa träning eftersom han insåg att jag var sjuk o inte skulle få tillräckligt med syre att träna. Hade även högre puls än vanligt... Fick lite tabletter o så blev jag hemkörd. Resten av tisdagen spenderades i sängen precis som denna dag... Känner mej tyvärr inte bättre för det så troligtvis kan jag inte träna imorn... :-/

Känns halvtungt eftersom jag inte spelat någonting sen jag fick den lätta hjärnskakningen och denna vecka skulle jag enligt tränarna kämpa för att komma tillbaks i form... Men men.. det kommer förhoppningsvis en ny dag där man känner frisk o redo för att börja kämpa!