fredag, juli 13, 2007

Internet funkar igen!

äntligen har vi fått det trådlösa internetet att fungera igen, så jag ska börja uppdatera här lite flitigare nu. En redogörelse av vad jag har gjort hittills lär komma in under helgen eftersom vi inte har några träningar förrän på måndag. Jag lär ha tiden, frågan är om jag har orken...

Kan iaf meddela att jag har flyttat till ett nytt hus, delvis därför internet inte funkade. Jag bor fortfarande med samma familj och Zoltan och Shane. Tyvärr är detta hus mycket mindre än de förra, så det känns inte som att vi bytt upp oss. (snarare att mamman tjänade in en hacka på bytet) Det är så litet så att dom håller på o bygga till 2 extra rum och en toalett. Ett av de rummen ska bli mitt sovrum eftersom jag för tillfället har min säng i samma rum som matbordet. I detta rum finns även den enda dator som hade internet förut, vilket gjorde att mitt rum var ockuperat av annat folk hela dagen till ca kl 22.....

Nu när internet funkar igen så har jag nu också börjat utnyttja mitt playstation 3 lite mera. Tyvärr har jag fortfarande världens minsta teve, men jag hoppas på att mitt nya rum ska ha plats för en lite störra teve. Känns som att det är lite bortkastat att ha PS3 med den teven jag har nu....

1 Comments:

At 14 juli, 2007 16:56, Blogger Marcus said...

Om det nu är så himla jobbigt med PS3 till din tv, så kan du ju ge det till mig.. =P

 

Skicka en kommentar

<< Home