onsdag, augusti 01, 2007

Början av veckan

I måndags kom då både a-laget och juniorlaget tillbaka till england. A-laget från amerika o juniorerna från Tyskland. A-laget vann sina två matcher och min huskamrat Zoltan Stieber fick spela hela 70 min i den första matchen. Juniorlaget, med flera reservlagsspelare, kom på 2a plats i tysklandsturneringen. Jag tror det var 8 lag som var med...

Måndagsträningen blev då bara vi som hade stannat hemma. Alltså jag o hoggy, plus några juniorer som inte fick följa med... Lite spel 4 vs 3. Ett stort mål som de 3 skulle försvara. laget med 3 man kunde göra mål ifall dom sprang igenom med bollen över mittlinjen.

Eftermiddagen lirade några fotbolltennis o slog lite passningar, medans jag o en till övade inlägg o avslut.

Tisdagen var då alla i reservlaget tillbaka. Dock tränade de där junisarna med oss fortfarande. spel 6 vs 6 med koner som mål. 4 matcher. Efter lunch fick de som var i tyskland ledigt. Vi andra körde inlägg o avslut.

Idag onsdag spelade vi återigen med koner som mål. Nu var det iofs bara reservlagsspelare + djemba-djemba, så det blev 4 vs 4. 8 matcher på 4 min. Eftermiddagen spenderades o poolen, där vi körde lite olika simövningar 4 ggr 3 min. o Avslutade sedan med 2 st 5 minutare i den kalla jacuzzin.

Det har inte blivit så mkt i den kalla jacuzzin de senaste därför att något har vart fel så den varit varm. Nu har dom dock fått iordning på den så lär bli mer kallbad i framtiden...

Imorgon är det reservlagsmatch mot Tamworth. Fick en lårkaka idag, men förhoppningsvis kan jag spela imorgn.

Idag, eller rättare sagt just nu, spelar a-laget borta mot Stoke. båda mina huskamrater Zoltan o Shane finns med på bänken....