söndag, augusti 19, 2007

Lördag

Lördagen spenderades för min del med sjukgymnasten. Jag ville inte träna pga av mitt knä. Istället fick jag lite behandling i sjukrymmet. Nån maskin som ger stötar fick jag sitta med i 20 min. Sen körde jag lite magövningar innan vi skadade skulle simma. 50 längder i 25 m bassängen. Ni får räkna ut längden själva, har inte haft matte på 2 år så klara inte av det...

Efter de var jag klar.. som nedkylning gick jag ner i den kalla poolen. tog även en sväng in i bastun emellan också. Mkt skönt att vi har fått en ny träningsanläggningen med såna saker! jätteskillnad från förra året...

Innan vi stack hem kollade vi på Juniorlaget(med 4 spelare från reservlaget) mötte Liverpool. En grymt bra andra halvlek efter att ha haft ledningen med 1-0 i halvlek gjorde att matchen slutade hela 5-0 till vårat juniorlag!

Söndag var de som vanligt ingen träning. Istället har jag suttit på en pub hela dagen o kollat på fotboll. Svennis är het med 3 raka vinster!