fredag, augusti 03, 2007

Oavgjort i den tredje matchen också

Igår torsdag lirade vi mot Tamworth, det lag som ligger närmast vår träningsanläggning. Eftersom det var ett "derby" så kom det faktiskt ganska mycket publik. Skulle nog uppskatta det till över 1000 pers. För att vara en träningsmatch med ett reservlag så tycker iaf jag att det är mycket...

Jag fick återigen spela ensam uppe på topp. Vi spelade 4-3-2-1. Jag tycker inte vi spelade lika bra som vi har gjort tidigare, och de kan ha berott på att vi tränade hårt dagen innan + att vi tränade på morgonen samma dag också! Jag spelade bara drygt 65 min, gick ut när det stod 1-1 vilket också var slutresultatet.

Det var Tamworth som tog ledningen i slutet av första halvlek när en av våra mittbackar halkade på en långboll så han fick friläge. Vi kvitterade 5 min in i andra och det var just början 10-15 min in i andra halvlek som vi hade vår bästa period.

Matchen slutade som sagt 1-1, vilket var hyfsat rättvist. Idag var vi bara i bassängen o simma lite och stretchade. oso givetvis 5 min i den kalla jacuzzin...

Imorgon ska a-laget möta Zlatans Inter! Båda mina huskamrater är med i truppen så det ska sova över på hotell inatt... får hoppas de kommer in o lirar, lär ju vara över 40 000 i publiken imorrn!