tisdag, oktober 24, 2006

Måndag o Tisdag

i och med att skolan har lov denna vecka så tränade vi på måndag morgon denna vecka. Tyvärr kunde jag bara vara med i ca 40 min innan jag kände av baksidan låret(en skada jag redan hade för 2-3 år sedan) Så då gick jag in till sjukgymnasten och tog is på låret istället.

Efter lunch så fick jag lite "treatment" som dom kallar det... är sånt där dom sätter fast sladdar på kroppen oso skickar det ut stötar på nåt sätt... Fick ligga där i 15 min och sen tog jag is på det igen... och sen klar för dagen.

Tisdagen tillbringades mesta dels med att sitta o vänta... Kommer ju in kl 9 på morgonen oso gick jag direkt till sjukgymnasten som sa att jag skulle vänta tio min så skulle han komma till mej... 3 timmar senare får jag till slut behandling... Samma som gårdagen, fast 20 min och "annorlunda stötar" än innan... vet dock inte skillnaden. Efter det så använde han en sån där maskin som skickar ut nån sorts strålning, så fick jag sitta under den i 20 min också... Kände absolut ingenting av den... Sen is på i 20 min...

Lunch o sen bar det iväg till ett sjukhus för att ta röntgen på låret! Jag vet inte vad bilderna säger, klubbläkarn ska kolla på de imorrn...