måndag, oktober 30, 2006

Måndag

Tillbaks till träningen i england efter att ha varit på en snabbvisit i sverige! (skulle gärna haft mer tid på mej eftersom jag nu inte hann med allt jag ville...)

Måndag morgon spenderades med att "plugga". Sen var det in till träningsanläggningen o käka lunch där. I och med min lårskada så uppsökte jag sjukgymnasten därefter. Efter att han petade lite på mitt lår(jag kände inte alls av skadan) så beslutade han att jag skulle hoppa fotbollsträningen idag, men vara med på gymmet.

Då blev det 30 min på löpbandet istället. Efter det visade reservlagets sjukgymnast några få stretchningar. Stretcha ut så långt som möjligt är la inte min styrka. Höll på att avlida av smärtor när jag försökte stå med båda benen raka och i 90grader mot varann... Jag klarade av det, även fast det med största sannolikhet inte såg särskilt graciöst ut...

Sen blev det då att gymma med laget. Idag körde jag med Erik och en av tvillingarna. Två raka motsatser. Yago ville göra allt och var jätteseriös ( sen så behöver jag la inte nämna hur erik är...) Nu när vi har bytt gymprogram så känns kroppen mycket tyngre efteråt. Kanske är det för att de är första gångerna, men det känns som att dessa övningar ger mer...