torsdag, december 11, 2008

Yoga lektioner!

I måndags(förra veckan) efter träningen erbjöds vi spelare att börja med yoga. Jag tror att det är obligatoriskt för målvakterna att gå medans utespelarna får välja. jag var tvungen att gå eftersom sjukgymnasten o fystränaren hoppas på att de ska hjälpa min rörlighet.Jag hörde att enda a-lagsspelaren (förutom målvakterna) som kom till lektionen var luke young. Iaf, det var roligt att pröva på något nytt även om det faktiskt var jobbigare än jag trodde de skulle vara! Får hoppas instruktören kommer tillbaka med jämna mellanrum så det kan ge någon verkan.

På torsdagen fick hela reservlagstruppen träna med hela a-lagstruppen (bortsett från laursen som verkar föredra att inte träna o bara lira matcher i ligan) Var nog första gången i år för mej som jag fick träna med dom, och det är ju självklart roligare att vara med "de stora grabbarna".

Denna måndag skulle vi ha lirat borta mot tottenham men den matchen blev tyvärr uppskjuten på grund av vattenbelagd plan. I och med det har vi då fått ett speluppehåll på 6 veckor mitt under säsongen.. Kanske inte det bästa för en när man försöker komma tillbaks i matchform! Nästa match är i början av januari..

Fick även reda på idag att jag får komma hem 23-28e december! Ryktades ju om ingen ledighet alls denna jul så det var en liten glad överraskning.

4 Comments:

At 19 december, 2008 17:19, Anonymous Anonym said...

Hej, undrar lite om Stuart Taylor. Han verkar sympatiskt ( hur jag nu kan veta nåt om det) och har gjort bra matcher dom få gånger han fått chansen. Han är ju definitivt i den åldern då man ska spela matcher varje vecka och inte vara bänkad, vilket han inte ens är spelar han i reserverna ens?). Min teori är att han, liksom Sören gjorde, sitter på ett guldgruvekontrakt och att han av den anledningen är kvar, men när det går ut 2009 (tror jag), lämnar klubben för en championchipklubb eller nåt i den stilen. Vore kul att höra dina synpunkter på min teori ;) och vad du själv tycker.

Ha det gött!

 
At 23 december, 2008 06:45, Anonymous Anonym said...

God jul och ett gott nytt och förhoppningsvis skadefritt år.

Din blogg är uppskattad läsning för oss svenska villa-fans.

 
At 23 december, 2008 08:52, Anonymous Anonym said...

God jul och lycka till!

Hur många unika bersökare har sidan per dag?

 
At 24 december, 2008 01:13, Blogger Mikaelsson said...

ang. taylor så kommer han med mkt stor sannolikhet försvinna antingen nu i transferfönstret eller definitivt till sommaren. Beror lite på om alagstränaren låter han gå eller inte. Han är en väldigt sympatisk och snäll kille ja, och jag hoppas han hittar en bra klubb där han får spelar mer.

Jag vet ej hur många läsare jag har, varken totalt eller unika besökare per dag.(nån som vet om man kan se det?)

God Jul på er allihop!

 

Skicka en kommentar

<< Home