onsdag, november 19, 2008

0-0 i en träningsmatch

Igår mötte vi ett league 2 lag på våran träningsanläggning. Vi ställde upp med en del a-lagsspelare. Harewood, routledge, osbourne, knight och taylor i mål tror jag det var. Resten var reservspelare.

Finns inte så mkt o säga om matchen eftersom den slutade 0-0. Jag gjorde inget större väsen av mej, men fick iaf spela lite över en timma. Och med tanke på att jag inte blev skadad under den tiden så är jag nöjd..

Idag onsdag har vi fått ledigt, men sedan träning igen på torsdag. A-lagsspelarna fick två dagar ledigt...

Förrgår var för övrigt min födelsedag! Den spenderades med att bilen gick sönder och behövde bogseras till verkstad. Räkningen slutade på 627 pund.

4 Comments:

At 19 november, 2008 22:41, Anonymous Anonym said...

Skönt att du inte blev skadad, väldigt positivt. Grattis förresten.

 
At 20 november, 2008 22:51, Anonymous Anonym said...

Gött o se att du är på "G" igen.

 
At 21 november, 2008 09:10, Anonymous Anonym said...

Get in!

 
At 25 november, 2008 18:57, Anonymous Anonym said...

Grattis och välkommen tillbaka till spelande skick

/tegis

 

Skicka en kommentar

<< Home